Garantia produselor

Toate produsele comercializare pe expertgaraj.ro vin insotite de factura, bon fiscal si certificate de garantie.

Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021 si cu OG 21/1992(r2) si completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.

Produsele comercializate de catre S.C. EXPERT AUTO INTERNATIONAL S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori.

Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R)

In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.

Termenul maxim de remediere a garantiei este de 15 zile calendaristice. 

Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza:

- 24 de luni de la data livrarii pentru produsele de schimb.
- Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto(covorase auto, covorase portbagaj, capace roti, huse auto, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto(aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi, etc.
Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a marfurilor.

Daca, in urma examinarii produsului se va constata ca este necesara efectuarea unei expertize tehnice conform art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata, pentru stabilirea viciilor/neconformitatilor sesizate si cauza acestora, piesa va fi trimisa producatorului sau organului tehnic abilitat pentru constatarea acestor vicii. La finalizarea expertizei va vom comunica concluziile acesteia precum si modul de solutionare a sesizarii dvs. in termen de cel mult 15 zile de la primirea raportului de expertiza - astfel cum prevede art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata.

In cazul unui defect in termenul de garantie, clientul va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:

  1. Factura de achizitie sau bonul fiscal emisa de catre S.C. EXPERT AUTO INTERNATIONAL S.R.L.
  2. Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare
  3. Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj)
  4.  In cazul compresoarelor de aer conditionat, obligatoriu, copie factura achizitie uscator, filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au inlocuit compresorul, uscatorul, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata si ulterior uscata cu azot.
  5.  Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul(ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana, etriere, sisteme franare, injectoare, etc). Descarca nota constatare.
  6.  Copie dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul
  7.  Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza
  8.  In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la vanzari@expertgaraj.ro data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie(AWB)
  9.  NOTA. In cazul in care produsul reclamat la garantie s-a comercializat in set/kit atunci trebuie predat in aceeasi forma. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garantie in aceeasi forma, chiar daca defectul provine numai de la rulment).

EXCEPTII GARANTIE:

- Pentru acumulatorii auto, garantia se deruleaza prin service-urile agreate mentionate in certificatul de garantie care insoteste fiecare acumulator.
- Pentru anumite piese de schimb de origine(OE) procedura de acordare a garantiei este specifica fiecarui producator fiind necesara deplasarea autoturismului pe care s-a montat piesa la cel mai apropiat dealer al importatorului pentru constatarea defectului, garantia putand fi preluata de reteaua importatorului. In cazul in care reclamati un produs de origine in garantie va rugam sa ne comunicati acest aspect in scris la vanzari@expertgaraj.ro pentru a va indica pasii specifici care trebuie urmati.

expertgaraj.ro nu isi asuma raspunderea garantiei iar aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

- Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata
- Piesa nu a fost montata corespunzator sau a fost montata impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
- Piesa a fost folosita in alte scopuri decat cele indicate de producator
- Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii a unor date eronate de catre cumparator sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit
- Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator
- Automobilul a fost folosit in conditii necorespunzatoare (taximetrie, raliuri, competitii sportive etc.)
- Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natura
- Piesele prezinta urme de lovituri, indoituri, deformari, rupturi etc.
- Piesele prezinta o uzura normala (fireasca)

  • Livrare gratuita
    Livrare gratuita
    La comenzi mai mari de 450 lei
  • Retur produse
    Retur produse
    Maxim 15 zile
  • Plati securizate
    Plati securizate
    Plata cu cardul
  • Reduceri zilnice
    Reduceri zilnice
    La zeci de produse, zilnic!